روش هایی برای فراموش کردن رابطه ای که تمام شده است.

0 129

فراموش کردن یک رابطه می تواند بسیار مشکل باشد. چه شما و یا شخص مقابل باعث جدایی شده اید، فراموش کردنش عذاب دهنده است.

از آنجاییکه عر رابطه ای با دیگری متفاوت است، پس افراد هم واکنش های مختلفی دارند. اما نترسید- ممکن است که یک راه حل سریع برای این مسئله وجود نداشته باشد، اما روش های کوچکی هستند که  با استفاده از آنها می توانید به مرور زمان، یک رابطه نافرجام را فراموش کنید.

دکترکارن واین اشتاین و دکتر مایکل زنتمن، دکتران روانپزشک از نیویورک، بیماران بسیاری را داشته اند که با این وسئله دست و پنجه نرم می کرده اند. آنها ادعا نمی کنند که پاسخ سریع را پیدا کرده اند، اما آنها از روش هایی استفاده می کنند که در نهایت باعث بهبود بیماران می شود.

عینک خوش بینی را بردارید. عینک خوش بینی را بردارید.

به تمام جنبه های رابطه تان فکر کنید، که هم بد بوده است و هم خوب. جلوی خود را بگیرید تا تنها به جنبه مثبت رابطه فکر نکنید، این کار امری طبیعی بعد از اتمام رابطه است که فراموشی را سخت تر می کند و عملی مشابه “انکار” دارد.

در عوض یک کاغذ و مداد بردارید و جنبه های منفی رابطه تان به روی کاغذ بیاورید. در آخر ممکن است متوجه شوید که این رابطه از ابتدا هم چندان خوب نبوده است.

راجع به جداییتان صحبت کنید.راجع به جداییتان صحبت کنید.

بهترین کار برای این چنین موقعیتی این است که با یک شخص نزدیک به شما مانند دوستتان و دیگر افراد در این مورد صحبت کنید. شنیدن صحبت های خودتان در حضور یک شنونده در مورد احساساتتان می تواند به شما کمک کند.

می توانید در زمان شام یا نوشیدن چای یا قهوه در این مورد صحبت کنید. این کار حتی ممکن است که خود را بهتر بشناسید.

با این کار شما می توانید متوجه شوید که تا چه اندازه در این جدایی نقش داشته اید.

جلوی خود را بگیرید تا عمل ناگهانیی از شما سر نزند.جلوی خود را بگیرید تا عمل ناگهانیی از شما سر نزند.

دکتر واین اشتاین توصیه می کند که تمام احساسات خود به خصوص عصبانیت، عمل های ناگهانی، و کینه را بشناسید و سعی کنید که بر اساس آنها کاری را انجام ندهید.

این کارها شامل زیاد خوردن، زیاد خرید کردن، زیاد پیام دادن، و کنترل تمام وقت آنها در اینترنت است.

و اگرچه کوتاه کردن مو ممکن است به شما کمک کند ولی بهتر است که صبر کنید.

زمانی که احساساتتان ثابت شد می توانید ظاهر خود را هر طور که دوست دارید تغییر بدهید.

در موردش بنویسید (در یک دفتر خصوصی).در موردش بنویسید (در یک دفتر خصوصی)

دکتر واین اشتاین می گوید که نوشتن افکار به بعضی افراد کمک می کند. و بهتر است که این نوشته ها خصوصی باشد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته نشوند زیرا به احتمال زیاد باعث دعواهای بیشتری خواهد شد و روند بهبود را کندتر می کند.

پس گوشی هوشمند را کنار بگذارید و یک دفترچه بردارید. در آخر این کار برایتان بسیار بهتر است.

به خودتان بیشتر فکر کنید.به خودتان بیشتر فکر کنید.

اغلب کمک گرفتن از یک متخصص روند بهبود را سرعت می بخشد. از این جدایی برای شناختن بهتر خودتان استفاده کنید تا بهتر متوجه شوید که با چه نوع افرادی می توانید رابطه بهتری داشته باشید.

یک متخصص که برای شما مناسب است را پیدا کنید و می بینید که مسائل به خوبی حل خواهند شد.

ممکن است بپسندید بیشتر از نویسنده

ارسال یک پاسخ

Connect with:



آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

last.today
لیدوما طب